fbpx

Úspěšný marketing v dnešní době vyžaduje člověka s vlastnostmi chobotnice. Chapadla musíte mít většinou v několika aspektech projektu najednou a zároveň je nutné bedlivě sledovat, co dělá konkurence, která se vás snaží za každou cenu předběhnout. Bez šikovných digitálních a hardwarových nástrojů by taková práce rychle přerostla přes hlavu i zkušenému marketingovému hlavonožci. Naštěstí lze díky zlatým českým ručičkám spojit inovativní software a hardware tak, aby se marketingoví experti (i laikové) mohli soustředit pouze na ty nejdůležitější aspekty práce. S velkou radostí jsme tak přijali možnost otestovat monitory MISURA.

Trojnásobná výhoda díky monitorům MISURA

Přenosné full HD monitory od české firmy MISURA lze pomocí obyčejného USB-C kabelu připojit prakticky ke každému modernímu laptopu. Během pár minut tak získáte dva extra monitory a tím pádem trojnásobnou pracovní plochu. Monitor lze samostatně natočit až o 235 stupňů. To znamená, že se monitory MISURA maximálně přizpůsobí vašim požadavkům z hlediska prostoru a rozložení digitální plochy. 

Lidé zodpovědní za marketing musí velmi často přejíždět z místa na místo a může proto být náročné si udržet na cestách produktivitu. Díky skladným monitorům MISURA, které se bez problémů a bezpečně vejdou do tašky laptopu, zvládnete vozit extra pracovní plochu kamkoliv se vám zamane. To je ve zkratce jednoznačně hlavní argument, proč si monitory MISURA zaslouží pozornost. I my často cestujeme po různých coworkingových centrech a kancelářích.

Newslettery konkurence pod drobnohledem

A když už máte tři monitory, byla by škoda nevyzkoušet na nich naši administraci. K hlavním otázkám při rozesílání newsletteru patří: 

  • Co by měl newsletter obsahovat z hlediska textu?
  • Kde je potřeba upřednostnit vizuální stránku?
  • Kdy newsletter rozeslat?
  • Kolik newsletterů můžu rozeslat za měsíc?
  • Co napsat do předmětu?
  • Kterou newsletterovou platformu bych měl použít?
  • Jak se v inboxu odlišit od newsletterů konkurence?

My vám pomůžeme v nalezení odpovědi na všechny tyto otázky. Získáte skutečný přehled o tom, jak s newslettery pracují velcí i malí hráči podle vašeho výběru. To vše bez nutnosti neustále hlídat doručené e-maily a jednotlivě rozklikávat každý příchozí newsletter. 

MISURA

Díky našemu dashboardu se dozvíte o newsletterech konkurence naprosté maximum od frekvence posílání přes rozložení obsahu až po strategii tvorby předmětů. K získání perfektního přehledu pomáhají rozsáhlé statistiky, které Mailhunt přináší. Každý den zavalí lidem inboxy desítky newsletterů — Mailhunt je tu od toho, abyste se v té záplavě nejdříve zorientovali a pak připravili vlastní kampaň, která zákazníky skutečně zaujme. 

Ideální kombinace nástrojů pro zlepšení produktivity

Přenosný monitor a Mailhunt jsou pro sebe navzájem jako stvořené. Díky monitorům MISURA můžete mít na jednom monitoru otevřené statistiky odběrů z Mailhuntu, na druhém zkoumat obsah konkurenčních e-mailů a přímo před sebou pak rovnou připravovat vlastní newsletter. Odpadá tedy nutnost mít několik záložek nebo miniaturních oken na jedné ploše.

Příprava newsletteru vyžaduje pozornost k detailům a schopnost zpracovat velké množství informací. S jedním monitorem a jednou e-mailovou schránkou jako zdrojem dat budete ale postupovat šnečím tempem, což ocení především konkurence. Monitory MISURA a Mailhunt umožní i jednomu člověku zastat práci, kterou mají jinde na starosti celé týmy. 

Závěrem bychom ještě dodali, že monitory nás překvapily nejen kvalitou zobrazení, ale také kvalitou provedení. Je to velmi hezký kus příslušenství, který do našeho startupového světa skvěle zapadá.